عدم انتقال ذخیره 260 میلیونی بلوک A3 !؟

عدم انتقال ذخیره 260 میلیونی بلوک A3

روند اصطلاحات در بلوک A3 واقع در فاز یک شهرک اکباتان که از حدود یک سال و نیم سال پیش آغاز شده است حالا پس از جا به جایی مدیرعامل و هیئت مدیره و برگزاری مجمع مورد نظر ساکنین به یک مرحله حساس دیگر یعنی انتقال سپرده های مالی بلوک به اعضای جدید هیئت مدیره رسیده است.

به گزارش سایت خبری اکباتان، معمولا در اکباتان کمتر خبری از ایجاد دست انداز در مسیر انتقال ذخایر مالی بلوکها آنهم با هدف رسیدن به منافع شخصی افراد به گوش می رسد اما این بار دو عضو سابق هیئت مدیره A3 با عدم همکاری در پروسه انتقال حساب به نفرات جدید عملا موجب راکد شدن چند صد میلیون تومان از دارایی های بلوک را فراهم آورده اند.  

طبق اطلاعات بدست آمده خانم «....» و آقای «....» (فعلا بهتر است نامی از آنها برده نشود) یک حساب 260 میلیون تومانی از سپرده های مالی بلوک در بانک آینده به نام آنها می باشد و پس از درخواست هیئت مدیره جدید برای انتقال این مبلغ اولی داشتن «حکم دادگاه» را انجام این کار ضروری دانسته و دومی فعلا ترجیح داده در دسترس نباشد!

این اتفاق تا جایی پیش رفته است که هیئت مدیره A3 به صراحت گلایه مندی خود را از عدم همکاری این افراد در روند امور اجرایی بلوک اعلام کرده و البته در تقابل با این مورد از سایر نفرات سابق هیئت مدیره که به راحتی نسبت به انتقال مبالغ سایر سپرده ها اقدام و خطری را متوجه دارایی های بلوک نکرده اند تشکر نموده است.  

آنطور که از ظواهر امر پیداست فعلا یک مشکل کوچک در مسیر تغییرات بلوک A3 قرار گرفته است اما در واقع به نظر نمی رسد این افراد خیلی توان مقابله با خواست جمعی ساکنین را ندارند و تحرکات آنها را می توان به دست و پا زدن های آخر تشبیه کرد. این گفته بدان جهت مطرح می شود که تجربه یک سال و نیم گذشته نشان داده است که مدل جدید اداره این بلوک که برای نخستین بار در اکباتان و با نظارت جدی و بدون تعارف «شورای ساکنین» پیاده سازی می شود، می تواند در مقاطع مهم یاری رسان اعضای هیئت مدیره باشد.

بلوک A3 قطعا امروز جای خوبی برای زندگی در اکباتان است چون مشکلات پنهان نمی شوند و با شفافیت کامل و خرد جمعی مشکلات یکی پس از دیگری حل می شوند. قطعا در آینده از همدلی و همراهی ساکنین در فرآیند اداره بلوک بیشتر خواهید شنید.     

منتشر شده در شنبه 11 آبان 1398       کد خبر : 9479
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح