سوپر 3 به دنبال برخورد با «مشاع خوار» بزرگ

سوپر 3 به دنبال برخورد با «مشاع خوار» بزرگ

بازارچه سوم فاز یک شهرک اکباتان دست به اقدامی بزرگ زده است و طی مکاتبه ای با شهرداری منطقه 5 خواستار روشن شدن تکلیف یکی از مغازه های این مجموعه شده است. مغازه ای که مدتها است به طرز شگفتنی فضای مشاعات بازارچه را اشغال کرده و البته حکایت های بسیاری از نقش اساسی مالک این مغازه در تغییر کاربری های یک شبه مشاعات برخی بازارچه ها هم به گوش می رسد.

به گزارش سایت خبری اکباتان، طبق آنچه که در نسخه ای از نامه هیئت مدیره سوپر 3 برای شهرداری عنوان شده آمده است: «جناب آقای ............. مدعی می باشد که با گرفتن جواز ساخت یک واحد تجاری مستقل در طبقه فوقانی مغازه خود پلاک ......... ایجاد کرده و تصرف فضای مشاع متعلق به مالکین و اضافه نمودن 40 متر از فضای مشاع راهرو به متراژ واحد تجاری در طبقه فوقانی، قانونی و بدون اشکال می باشد.»  

همچنین در بخش پایانی نامه آمده است: « از شهرداری محترم منطقه 5 تقاضا دارد اولا صحت و سقم ادعای ایشان مبنی بر داشتن جواز ساخت و تصرف فضای مشاع راهروی بازارچه را به هیئت مدیره این بازارچه اعلام نمایند. ثانیا نسبت به تخریب و تصرف بدون مجوز از هیئت مدیره بازارچه 3 از فضای مشاع راهرو اقدام لازم را مبذول فرمایند.»

بحث استفاده از مشاعات در بازارچه های پایین ورزشگاه پاس حکایتی بسیار مفصل است و بی تردید گروهی «رابطه دار» طی سالهای گذشته به راحتی توانسته اند تغییرات اساسی در نقشه برخی بازارچه ها اعمال نمایند. تغییراتی که به خوبی نشان می دهد شنیده ها در خصوص برخی روابط مسموم در ایجاد متراژهای جدید چندان هم بیراه به نظر نمی رسند.

نامه نگارش شده توسط هیئت مدیره سوپر 3 نه تنها می تواند گامی کاملا مهم در جهت ضابطه مند کردن استفاده از مشاعات بازارچه ها محسوب می شود بلکه یک پیام مهم به سایر کسبه در تمام بازارچه ها را نیز مخابره نماید و آن اینکه برای سهولت سراغ راههای به اصطلاح «میان بر» نروند.

در پایان بد نیست اشاره ای صورت گیرد به شعری ارزشمند و ماندگار از فریدون مشیری که می گوید: «تا جوانی گردن گرگت بگیر/ وای اگر این گرگ گردد با تو پیر»

منتشر شده در شنبه 25 آبان 1398       کد خبر : 9505
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح