بی توجهی شیکِ بیمارستان صارم نسبت به شهرداری منطقه 5

بی توجهی شیکِ بیمارستان صارم نسبت به شهرداری منطقه 5

پنجشنبه هفته گذشته شهرداری منطقه 5 بعد از مدتها تصمیم گرفت که به دلیل حجم وسیع تخلفات ساختمانی صورت گرفته در بیمارستان صارم شهرک اکباتان، بالاخره همان برخوردی را که با بقیه متخلفان ساخت و ساز انجام می دهد به انجام برساند و مسیر عبور و مرور را در جلوی این بیمارستان مسدود کند اما ...

به گزارش سایت خبری اکباتان، حکایت بیمارستان صارم از آن حکایت های جالب روزگار ما است چون اینطور که مشخص است حتی شهرداری هم زورش نمی رسد. روز پنجشنبه هفتم آذرماه پس از آنکه محمد حقانی مشاور رئیس شورای شهر تهران توصیه کرده بود که بهتر است بی درنگ جلوی ادامه تخلف در بیمارستان صارم گرفته شود، شهرداری منطقه 5 تصمیم به برخورد جدی با این مجموعه درمانی گرفت و استفاده از بلوکهای سیمانی نیوجرسی که به ابزار ایجاد مانع برای رفت و آمد شهرت دارند را در دستور کار قرار دهد.

اما این پایان ماجرا نبود چون تنها یک ساعت پس از قرار دادن نیوجرسی ها در مقابل درب این بیمارستان، موانع توسط ابزار آلاتی که در داخل کارگاه عمرانی بیمارستان صارم قرار دارند جا به جا شدند تا عملا نه خانی رفته باشد و نه خانی آمده باشد!

حتی تصاویری که روز شنبه عصر (9 آذر) از محوطه این کارگاه تهیه شدند به خوبی نمایانگر این موضوع است که ادامه فعالیت عمرانی در این مرکز درمانی ادامه دارد و به عبارتی می توانی هر جور دلت خواست بسازی اگر ...

در رابطه با فعل و انفعلات رخ داده خیلی حوصله ای برای شرح و تفضیل وجود ندارد اما دیگر نمی شود در این مجال روی سخن را با آقای حیدری شهردار منطقه 5 قرار نداد. آقای حیدری شما را قسم به میز و صندلی ات پای حق مردم در مقابل ثروتمندان بایست.

گفتنی است در طی حدود 80 روز گذشته شهرداری ناحیه 6 منطقه 5 بیش از 10 مورد اخطار برای جلوگیری از روند ساخت و ساز خارج از ضابطه در بیمارستان صارم صادر و ابلاغ کرده است که با بی توجهی شیکِ مدیران این بیمارستان مواجه شده است.        

منتشر شده در يكشنبه 10 آذر 1398       کد خبر : 9525
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح