چه کسی اطلاعات اولیه بدهی مگامال را به «4 اکباتان» داد؟

چه کسی اطلاعات اولیه بدهی مگامال را به «4 اکباتان» داد؟

خبر «بدهی 60 میلیارد تومانی مگامال با «مغازه ها» پرداخت می شود» (اینجا را بخوانید) که طی 48 ساعت گذشته منتشر گردید با واکنشهای نسبتا تندی از سوی بعضی از سهامداران مگامال مواجه شد. واکنشهایی که حتی تا مرز هتاکی و فحاشی هم پیش رفت تا جای این پرسش احساس شود که چه کسی برای اولین بار اطلاعات مرتبط با پرونده بدهی یاد شده را رسانه ای کرد؟

به گزارش «4 اکباتان»، طبق مستندات موجود برای اولین بار محتویات پرونده بدهی شرکت نگین آرای آسیا (مگامال) به صندوق سرمایه گذاری ایرانیان توسط «میرنور موسوی نسب» در اختیار خبرنگار سایت خبری شهرک اکباتان قرار گرفت. موسوی نسب در حال حاضر یکی از سهامداران معترض از گروه «حقیقی» ها در مگامال است و در شروع پروژه ساخت و ساز این مجتمع هم در قالب شرکت ساختمانی اش با نام «آرچین» و به عنوان پیمانکار مگامال فعالیت می کرد.

وی در خصوص بدهی مورد اشاره در بخشی از یک مصاحبه حضوری که چندی پیش صورت گرفته است از «میزان طلب ادعایی این موسسه یعنی عدد 60 میلیارد، میزان سهام و حتی تبدیل سهام این موسسه به فضای تجاری توسط یکی از اعضای هیئت مدیره شرکت نگین آرای آسیا» به صراحت صحبت کرده است (فایل صوتی آن نیز موجود می باشد). موسوی در کنار این موارد صحبت های بسیاری در مورد مدیران شرکت نگین آرا، گروه سرمایه گذاری مهرگان و ... نیز انجام داده است که همه آنها در آرشیو موجود هستند و اساسا خیلی مسئله خاصی به حساب نمی آید اما اینکه خودش پس از انتشار این خبر برآشفته شده و ناجوانمردانه مواردی را به «4 اکباتان» و سایر افراد نسبت داده جای بسی شگفتی دارد!؟

تفاق رخ داده تنها بخش کوچکی از وقایع روزانه در سیستم مگامال است یعنی افراد حرف می زنند و حتی تعهد هم متقبل می شوند اما در شرایطی که ادعای صداقت و یک رنگی نیز حداقل در ظاهر آنها موج می زند، به گونه ای دیگر رفتار می کنند. این دوست عزیز که حالا صدای گروه «حقیقی ها» در مگامال می باشد بهتر است کمی از حالت دوگانگی فاصله بگیرد و حداقل موارد را در یک مسیر پیگیری نمایند تا اینگونه گرفتار تضادهای رفتاری و گفتاری نشود.   

منتشر شده در دوشنبه 5 اسفند 1398       کد خبر : 9732
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح