جوابیه گروه شرکای حقیقی مگامال به خبر «4 اکباتان»

جوابیه گروه شرکای حقیقی مگامال به خبر «4 اکباتان»

در پی درج خبری با عنوان « بدهی 60 میلیارد تومانی مگامال با مغازه ها پرداخت می شود» روابط عمومی گروه شرکای حقیقی شرکت نگین آرای آسیا جوابیه ای برای پایگاه خبری «4 اکباتان» ارسال کرده است.

متن ارسالی طبق قانون مطبوعات هیچ بدون کم و کاست منتشر گردیده است.

به نام خدا

مدیریت محترم سایت خبری شهرک اکباتان

با سلام و با توجه به خبر منتشر شده در آن سایت محترم با عنوان « بدهی ۶۰ میلیارد تومانی مگامال با....» موارد زیر جهت نشر در آن  رسانه محترم جهت توضیح دقیق و روشن شدن اذهان عمومی به اطلاع می رسد. بدیهی است طبق قانون مطبوعات تقاضای نشر این مطلب را در همان رسانه داریم.

۱ـ  انتظار می رفت با توجه با رابطه مستقیمی و دسترسی آسانی که مدیریت آن سایت محترم با شرکای حقیقی شرکت نگین آرای آسیا دارد در انعکاس خبرهای پراز اشتباه و غیرواقعی شبیه به این خبر، کمی تامل می کرد و حداقل از چند منبع دیگر صحت خبر جستجو می شد که مسلم است این امر درس اول صداقت و راه رسم مدیریت یک رسانه صادق است که مخاطبین از شما انتظار دارند. ولی متاسفانه مطابق سنوات قبل مدیریت سایت از این شبکه ارتباطات خود استفاده نکرده و سرعت انتشار یک خبر را به صحت آن ترجیع داده است.

۲ـ شرکای حقیقی شرکت بارها و بارها درطی سال های متوالی ( بیش از ۷ سال) در  تمامی صورتجلسات قانونی شرکت به تحویل بدهی شرکت سرمایه گذاری یاد شده تاکید داشته اند و نه تنهای ده ها مکاتبه رسمی در این ارتباط وجود دارد بلکه بصورت مصوبه رسمی در حداقل دو  مجمع عمومی شرکت و چهار جلسه هئیت مدیره نیز به آن تاکید شده است. پاسخگوی عدم اجرای مصوبات هئیت مدیره و مجمع شرکت شخص مدیرعامل است که ایشان به روایت خودشان  متاسفانه به دستور شفاهی یکی از مدیران وقت شرکت مهرگان از اجرای مصوبه سرباز زده اند که البته این امر چیزی از مسئولیت های قانونی مدیرعامل یا فرد مورد نظر کم نمی کند قطعا  هر دو نفر باید در دادگاه صالحه در مورد عدم اجرای مصوبات و خسارات وارده  به شرکت پاسخگو باشند.

انتصاب این خطا به شرکای حقیقی  شرکت نه تنها مصداق روشن افترا و تهمت است بلکه مصداق دیگری از پوستین وارونه  پوشیدن عده ای از عوامل همان افراد  در شرکت است.

۳ـ امیدواریم منبع خبر شما از بی اطلاعی مدعی شده است که دلیل عدم پرداخت این بدهی شرکای حقیقی شرکت بوده اند در غیر این صورت شخص ایشان هم دست دیگری از باندی است که عضو فعلی یا قبلی همان گروه هایی است  که فرمان مدیریت شرکت را از سال ۹۱ تاکنون به دست گرفته اند و زیان های چند هزار میلیاردی به پروژه و شرکت زده اند و با برداشت های غیرقانونی و قراردادهای سوری برای خود برند و نشانه تجاری می سازنند و نه تنها فعلا موفق شدند حقوق سازمان خودشان و دیگر ذینفعان پروژه را مصادره کنند بلکه در گسترش اموال و دارایی هاو شعب بدست آمده جدیت هم دارند گویی قرار نیست هییچگاه به هیچ نهادی پاسخ بدهند. البته قطعا ماه پشت ابر نخواهد ماند و به زودی باید پاسخگو باشند.

۴ـ عدم پیشرفت پروژه از زمانی که سازمان مدیریتی شرکای حقوقی شرکت نگین ارای آسیا کار را بعهده گرفته اند برای هر بیننده ای بدون مدرک و سند قابل ارزیابی و قضاوت است و نیازی به نمایش افتتاحیه و اختتامیه ها هم ندارد. هر علاقمندی فقط در سایت شما و در متن  خبرهای قبلی خودتان جستجو کند می توانید ببینید چقدر کارهای  نکرده و زیان آشکار پروژه به دلیل همین مدیریت های ضعیف و غیرپایدار این سال ها به همه ذینفعان پروژه و اهالی اکباتان تحمیل شده است.

۵ـ از سایت محترم و مدیران فرهیخته شما انتظار می رود در انتخاب لغات و ترکیبت ادبی موضوعات دقت بیشری داشته باشد. استفاده از لغات و ترکیبات کوچه بازاری و اشاره های غیر مودبانه در ارتباط با افراد نه می تواند سطح و شان رسانه شما را خدشه دار کند بلکه حق شکایت یا پیگیری قانونی را برای مخاطبین ایجاد می نماید که در شان ارتباط خوب شما با شرکا و ذینفعان این پروژه نیست.

۶ـ در مورد انتهای خبر دلیل عدم پرداخت عیدی و پادداش ...کارکنان شرکت که به نظر می رسد راوی خبر فقط همین یک مشگل آخری را داشته است فقط عدم تائید لیست اسامی و مدیران اعلام شده در لیست پرداخت ها نبوده بلکه عدم دریافت چند هزار میلیارد ریالی شارژ و اجاره توسط بعضی از مستاجران بزرگ و وشناخته شده که متاسفانه باز توسط دست های در داخل شرکت حمایت می شوند و در نهایت عدم پرداخت کامل بدهی شرکت های پیمانکار طرف قرارداد مشخصا پیمانکار نگهبانی و خدماتی دلیل دیگر توقف عیدی و پادداش است. روشن است تا زمانی که حقوق ماهانه کارگران زحمت کش خدمات  و نگهبانان شرکت با تاخیر و ناقص پرداخت می شود دلیلی برای  پرداخت عیدی و تشویقی به مدیران و کارکنان ستادی شرکت که توانایی صحیح جمع آوری دارایی های شرکت را ندارند و یا اساسا مدتی است در محل کار خود حاضر نمی باشند قطعا منطقی نیست.

قبلا از توجه حضرتعالی و انعکاس این پاسخ کمال امتننان را داریم.

 

دفتر مدیریت اداری و روابط عمومی شرکای حقیقی شرکت نگین آرای آسیا

ششم اسفند ۱۳۹۸ اکباتان

منتشر شده در سه شنبه 6 اسفند 1398       کد خبر : 9740
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح