هیچ بیمار کرونایی در بیمارستان صارم اکباتان بستری نیست

هیچ بیمار کرونایی در بیمارستان صارم اکباتان بستری نیست

کرونا رفته رفته در حال خروج از ماهیت واقعی خود یعنی تنها یک «بیماری» ویروسی می باشد و بار حواشی بوجود آمده به مراتب از متن داستان سنگین تر است که البته این مورد بسی جای تأسف دارد.

به گزارش «4 اکباتان»، در همین زمینه و پس از اینکه طی ساعات گذشته در فضای مجازی از بستری شدن چند بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان صارم شهرک اکباتان سخن به میان آمد، صفحه اینستاگرامی این بیمارستان در واکنش به این خبر متنی را منتشر نموده که ضمن تکذیب کامل خبر اولیه تا حدود زیادی به امر شفاف سازی کمک می کند.  

توضیحات مورد اشاره که زیر نظر معاونت رسانه ای بیمارستان صارم فعالیت می کند به شرح زیر می باشد:     

«در بازار داغ شایعات و البته شرایط حساس کنونی که مردم پیگیر اخبار تازه و واقعیات هستند، افراد سودجو وفرصت طلب بیکار نمی شینند و از انجام هیچ کاری برای خودنمایی و جلب مخاطب ابایی ندارند. در همین راستا یکی از صفحات مجازی در اینستاگرام ادعا کرده که در صارم بیمار مبتلا به کرونا بستری می باشد.

این ادعای احمقانه در حالی اعلام شده که بیمارستان فوق تخصصی صارم ویژه نازایی، زنان، زایمان و کودکان می باشد و همه مراجعین مستمر پایش می شوند که تاکنون هیچ نتیجه مثبتی مبنی بر ابتلا به ویروس کرونا وجود نداشته است. بر این اساس به مردم و مراجعین محترم صارم اطمینان کامل می دهیم که هیچ جای نگرانی و اضطرابی وجود نداشته و ندارد و تمام استانداردهای لازم در بالاترین حد ممکن در این مرکز رعایت شده و اینگونه اخبار کذب محض است.» 

منتشر شده در سه شنبه 6 اسفند 1398       کد خبر : 9742
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح