«کرونا پارتی» حماقت یا جنایت جدید آمریکایی ها

«کرونا پارتی» حماقت یا جنایت جدید آمریکایی ها

با شیوع گسترده ویروس کرونا در آمریکا، برگزاری جشن‌ها و پارتی‌های ویژه کرونایی‌ها گسترش پیدا کرده است و عجیب‌تر آنکه راست‌گرایان آمریکایی مردم را به «ابتلای داوطلبانه کنترل‌شده» به کرونا ترغیب می‌کنند!

به گزارش مشرق و به نقل از سی‌ان‌ان، فرماندار کنتاکی از اقدام عجیب شهروندان این ایالت که برای مخالفت با دستورالعمل‌های صادرشده توسط مقامات جهت مقابله با کرونا در یک «کرونا پارتی» واقعی شرکت کرده بودند و به این ویروس به شدت انتقاد کرد و از مثبت شدن تست ابتلای یکی از شرکت‌کنندگان در این جشن خبر داد. اندی بیشار فرماندار دموکرات کنتاکی، روز دوشنبه با اعلام این خبر که تست ابتلای این فرد مثبت بوده و به شدت از وی و همچنین برگزاری چنین مراسم و پارتی‌هایی انتقاد کرد.

بیشار که در ماه دسامبر به عنوان فرماندار منصوب شده است، اظهار داشت: تاکنون تست ابتلای یکی از افرادی که در این «کرونا پارتی» شرکت کرده است، مثبت شده است. وی در حالی که بسیار خشمگین بود ادامه داد: هرکسی که به چنین پارتی‌هایی برود، ممکن است فکر کند که قدرتمند، شکست‌ناپذیر و نامرئی هستند و با این ویروس مبتلا نمی‌شوند. اما این افراد در واقع به عزیزان دیگر افراد جامعه صدمه می‌زنند.

فرماندار کنتاکی افزود: ما برای سلامتی همه، حتی جان پدر و مادر و مادربزرگ و پدربزرگ‌ها در حال مبارزه با بحران کرونا هستیم. پس آنقدر سنگدل و بی‌رحم نباشید که عمداً به سراغ چیزی بروید و یا خود را در معرض چیزی قرار دهید که می‌تواند باعث مرگ دیگران شود. وی در پایان با ابراز تأسف اظهار کرد: ما باید خیلی بهتر از این باشیم. همه ما وظیفه داریم و مدیون هستیم که از یکدیگر محافظت کنیم.

همچنین بر اساس گزارش پایگاه آلترنت، یک وب‌سایت معروف جناح راست آمریکایی پیشنهاد می‌کند افراد سالم را به صورت عمدی با «خفیف‌ترین شکل» ویروس کشنده کرونا به صورت «مسئولیت اجتماعی و پزشکی» آلوده کنند، درست شبیه به «آبله‌مرغان پارتی» هایی که در گذشته مرسوم بوده است. پایگاه فدرالیست وابسته به جناح راست آمریکا در توئیتی نوشت: وقت آن است که خارج از جعبه فکر کنیم و به طور جدی یک رویکرد تقریباً نامتعارف را برای کووید-۱۹ در نظر بگیریم: «ابتلای داوطلبانه کنترل‌شده».

منتشر شده در پنجشنبه 7 فروردين 1399       کد خبر : 9807
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح