تایید ورشکستگی دومین سینمای زنجیره‌ای بزرگ دنیا

مجموعه سینماهای زنجیره‌ای «CineWorld» تائید کرد به دنبال ضرر چند میلیارد دلاری در دوران کرونا به دنبال اعلام ورشکستگی در آمریکاست.به گزارش4اکباتان، سینماهای زنجیره‌ای سینه‌ورلد (Cineworld) تایید کرده که پس از چهار میلیارد پوند بدهی در طول همه گیری ویروس کرونا، در حال بررسی پرونده ورشکستگی در ایالات متحده است، اما به تماشاگران و کارکنان سینما اطمینان داد که سینماهایش به فعالیت خود ادامه خواهند داد.
 
دومین سینمای زنجیره بزرگ جهان پس از ناکامی در بهبودی سریع در پی شیوع کووید-۱۹ که منجر به تعطیلی اکثر سالن‌های آن در طول قرنطینه شد، با مشکل مواجه شده و سال گذشته ۷۰۸ میلیون دلار (۵۹۸ میلیون پوند) ضرر کرد و مجموع زیان این کمپانی به ۴.۸ میلیارد دلار (۴ میلیارد پوند) در زمان تعطیلی سینماها در دوران کرونا رسیده است.
 
هفته گذشته اعلام شد که «Cineworld» که ۷۵۱ مجموعه سینمایی در ۱۰ کشور جهان است، وکلا و مشاورانی را در مورد نحوه مدیریت بدهی‌های فزاینده خود استخدام کرده و حالا خود این کمپانی تأیید کرده که در حال بررسی تعدادی از گزینه‌های استراتژیک از جمله تشکیل پرونده برای ورشکستگی در ایالات متحده و اقدامات مشابه در سایر حوزه‌های قضایی است. این کمپانی همچنین اعلام کرده در حال مذاکره با سهامداران اصلی از جمله طلبکاران خود و همچنین مشاوران حقوقی و مالی آنها در مورد گزینه‌های موجود است.
 
با این حال، این سینمای زنجیره‌ای تاکید کرده که سینماهایش که تحت دو برند «Cineworld» و «Regal» فعالیت می‌کنند، طبق معمول فعال هستند و همچنان پذیرای مخاطبان خواهد بود، ضمن این که ۴۵ هزار کارمند جهانی آن از جمله پنج هزار کارمندش در بریتانیا تحت تأثیر این روند قرار نخواهند گرفت.
 
انتهای پیام/
 
منتشر شده در چهارشنبه 2 شهريور 1401       کد خبر : 10629
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح