تشریح ساخت و سازهای جدید بیمارستان صارم + تصاویر

تشریح ساخت و سازهای جدید بیمارستان صارم + تصاویر

طی هفته های گذشته تماس های متعددی با 4 اکباتان از طرف برخی ساکنین شهرک اکباتان مبنی بر اطلاع از وضعیت توسعه بیمارستان صارم صورت گرفت و با این توضیح طبیعی است که کمترین واکنش رسانه ای آنهم با توجه به دغدغه شهرک نشینان در این خصوص و البته جلوگیری از رشد شایعات بی اساس، تهیه گزارشی مستند توسط سایت خبری اکباتان باشد.

این گزارش با نظر برخی کارشناسان و آگاهان موضوع تهیه شده و بدیهی است در صورت وجود هرگونه ایراد و اشکال در متن آن، فرصت پاسخگویی برای بیمارستان صارم و انعکاس مجدد آن وجود خواهد داشت.     

در تصویر نخست، فضایی در حال ساخت است (کادر شماره 1) که شبیه به انبار می ماند. آنطور که افراد مطلع اعلام کرده اند این انبارها قرار است جایگزین شوند با انبارهایی که در قسمت بالای تصویر (کادر شماره 2) وجود دارند.

علت این جا به جایی هم استفاده از تکه زمین کوچکی است که در سمت چپ انبارهای فعلی (کادر شماره 3) قرار دارد و در آن قرار است برخی تجهیزات بخش های جدید و درمانی بیمارستان (شاید رادیو تراپی) به کار گرفته شود. اما از آنجایی که محل فعلی انبارها در سر راه ورود و خروج تجهیزات و ماشین آلات از درب سمت راست زمین (رو به خیابان) قرار دارند، پس ناگزیر به تخربب و جا به جایی آنها هستند.

در آینده این زمین به عنوان پارکینگ مورد استفاده قرار می گیرد.  

در تصویر دوم، بر روی پشت بام ساختمان بیمارستان داربست هایی نصب شده و البته مواد اولیه ساخت و ساز نیز به چشم می خورد (داخل کادر قرمز رنگ) که اینها مربوط به 2 طبقه کردن سالن آمفی تئاتر بیمارستان است که برای سمینارها و نشست های درمانی مورد استفاده قرار می گیرد.

تصویر سوم نیز محل فعلی تأسیسات بیمارستان را نشان می دهد. در کادر قرمز رنگ شماره 1 محل فعلی تأسیسات بیمارستان مشخص است و در کادر شماره 2 زیر زمینی که به منظور انتقال تأسیسات، به تازگی حفر شده وجود دارد. احتمالا از مکان فعلی تأسیسات برای سایر مصارف درمانی استفاده خواهد شد.                

منتشر شده در دوشنبه 31 ارديبهشت 1397       کد خبر : 7948
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح