موانع سیمانی بلوک C2 در بامداد جمع آوری شدند

موانع سیمانی بلوک C2 در بامداد جمع آوری شدند

در ساعات نخست بامداد پنجشنبه عوامل اجرایی شهرداری ناحیه 6 برای چندمین مرتبه موانع ایجاد شده در معبر مابین تصفیه خانه شهرک اکباتان و بلوک C2 را جمع آوری کردند.

به گزارش سایت خبری اکباتان، پس از برچیدن فنسها و موانع تشکیل شده از چوب و طناب که باعث ایجاد پارکینگ اختصاصی «خود خوانده» برای هیئت مدیره بلوک C2 شده بود در سومین مرحله یک دستگاه جرثقیل سبک در ساعت 1 بامداد پنجشنبه شب گلدانهای سیمانی قرار گرفته در زمین مابین بلوک و تصفیه خانه اکباتان را که از آنها به عنوان موانع تردد خودروها استفاده می شد، به محل دیگری انتقال داد.

طبق اعلام شاهدان با حضور جرثقیل مورد اشاره 4 عدد گلدان سیمانی سنگین از فضای کناری بلوک C2 حمل به و به یکی از انبارهای شهرداری انتقال داده شده است.

این اتفاق در حالی رخ داده است که چندی پیش سرهنگ «علی همه خانی» رئیس راهور منطقه 5 نیز ضمن بازدید از معبر تصرف شده غیر قانونی بودن مسدود کردن این مسیر را گوشزد کرده بود. وی در آن بازدید اعلام نمود که در صورت جمع آوری موانع سیمانی راهور منطقه نیز با خودروهایی که در مسیر ورود به این محدوده پارک می کنند برخورد قانونی صورت خواهد داد.

چندی پیش طی حکمی که از سوی مرجع قضایی صادر شد محوطه مابین بلوک C2 و تصفیه خانه شهرک اکباتان به عنوان «معبر عمومی» اعلام گردید که کلیه ساکنین اکباتان حق تردد در آن را دارا می باشند. اما پس از صدور حکم مذکور و جمع آوری موانع موجود توسط شهرداری ناحیه، هیئت مدیره بلوک C2 به انحاء مختلف تلاش خود را بر حفظ غیر قانونی این بخش از بلوار شهید بوذری به کار بسته و همانطور که اعلام شد شهرداری ناحیه 6 تاکنون در سه نوبت اقدام به جمع آوری موانع و استحکامات ایجاد شده نموده است.

شنیده ها در این خصوص حاکی از احتمال حضور گشت های سیار پلیس راهور در حوالی بلوک C2 و جریمه ریالی خودروهای متخلف می باشد.    

تلاش نهادهای اجتماعی و قانونی برای آزاد سازی این معبر و تردد خودروها در آن در حالی صورت می گیرد که سایر بلوکهای اکباتان و حتی تشکل های مدیریتی اکباتان تاکنون نسبت به تصرف غیرقانونی بخشی از محوطه شهرک سکوت و بی تفاوتی پرسش برانگیزی داشته اند!

منتشر شده در شنبه 24 آذر 1397       کد خبر : 8569
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح