کوی بیمه میزبان مسابقات فوتبال جام رمضان منطقه 5

کوی بیمه میزبان مسابقات فوتبال جام رمضان منطقه 5

شهرداری منطقه 5 تهران برای شبهای ماه مبارک رمضان تدارک یک دوره مسابقه فوتبال با عنوان نام آشنای «جام رمضان» دیده است.

به گزارش سایت خبری اکباتان، از حدود یکی دو هفته قبل زمزمه های برگزاری مسابقات فوتبال جام رمضان در سطح منطقه 5 به گوش می رسد و طبق آخرین تصمیم هایی که در یک جلسه با حضور مدیر تربیت بدنی شهرداری منطقه 5، کارشناس ورزش شهرداری ناحیه 6 و پیمانکار زمین فوتبال کوی بیمه برگزار شده است، در سال 98 این محله برای میزبانی رقابتهای مذکور انتخاب شده است.

این تصمیم در حالی اخذ شده است که طی یکسال گذشته شورایاری و سرای محله کوی بیمه در بحث برنامه ریزی برای توسعه ورزش فوتبال در بعد همگانی و قهرمانی در رده های پایه عملکردی قابل توجه از خود به جای گذاشته اند و نوجوانان و نونهالان این محله در چندین فستیوال فوتبالی محلات دور و نزدیک مقام قهرمانی را از آن خود کرده اند. حالا با تکیه بر همین پشتوانه اساسی میزبانی رقابتهای جام رمضان امسال در بین 29 محله منطقه 5 به بیمه ای ها واگذار شده و کاملا محتمل است که با پتانسیل موجودِ فعلی تنور این رقابتها به مراتب از سالهای گذشته گرمتر شود.

البته این رقابتها یک جنبه حساس دیگر را نیز دارا می باشد و آن اولین آزمون عملی رئیس جدید اداره فرهنگی اجتماعی شهرداری ناحیه 6 است که به تازگی از اداره «شهرسازی» ناحیه به بخش «فرهنگی و اجتماعی» منتقل شده و حالا باید عیار مدیر جدید در عرصه اجرایی سنجیده شود.

در پایان لازم به ذکر است که شورایاری فعلی کوی بیمه طی سالهای گذشته در ایام ماه مبارک رمضان رقابتهای ورزشی والیبال را با عنوان «جام رمضان» برگزار می کرد که متأسفانه به دلیل عدم حمایت های لازم این مسابقات تداوم پیدا نکردند. 

منتشر شده در شنبه 14 ارديبهشت 1398       کد خبر : 9013
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح