کارگاه متروی اکباتان اخطاریه دریافت کرد

کارگاه متروی اکباتان اخطاریه دریافت کرد

پس از پیگیری های رسانه ای صورت گرفته کارگاه متروی شهرک اکباتان واقع در فاز 2 اخطاریه مکتوب از شهرداری دریافت کرده است.

به گزارش سایت خبری اکباتان، آلایندگی های زیست محیطی کارگاه متروی اکباتان واقع در ضلع شمالی مگامال چند صباحی است افزایش قابل ملاحظه ای پیدا کرده و حالا به نظر می رسد انتشار تصاویر و اطلاع رسانی صورت گرفته در نهایت منجر به واکنش شهرداری نسبت به تخلفات صورت گرفته شده باشد.

در بخشی از اخطاریه ای که بر روی سربرگ شهرداری منطقه 5 صادر شده آمده است: چنانچه نسبت به کنترل و به حداقل رساندن میزان گرد و غبار و آلودگی اقدام لازم صورت نگیرد، شهرداری راسا مطابق با قوانین اقدام خواهد نمود.»

البته هنوز مشخص نیست که آیا دست اندرکاران کارگاه «برچیده نشدنی» مترو در اکباتان واکنش مثبتی به این اخطاریه نشان می دهند یا نه ؟ اما طبیعتا در صورت عدم همکاری این افراد و انجام پیگیری های بیشتر می توان امیدوار بود که حق زیست سالم برای ساکنین غرب و جنوب تهران به این راحتی پایمال نشود.

بیش از یک دهه از برپایی کارگاه متروی اکباتان واقع در فاز 2 می گذرد و در این مدت حتی نیروهای شاغل در آن شاهد بازنشسته شدن مدیر خط 4 که مسوولیت مستقیم این کارگاه را بر عهده داشته نیز بوده اند، اما فعلا برنامه ای برای پایان عملیات عمرانی آن وجود ندارد.

 

----------------------------

خبرنگار: محمد صادقی اصل

منتشر شده در شنبه 6 مهر 1398       کد خبر : 9385
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح