جوانان «کوی بیمه» قهرمان فوتبال امیدهای غرب تهران

جوانان «کوی بیمه» قهرمان فوتبال امیدهای غرب تهران

تیم فوتبال آگزای منطقه 5 در رده سنی امید موفق به کسب عنوان قهرمانی رقابتهای فوتبال حوزه غرب و شمالغرب تهران در سال جاری شد و بدینوسیله جواز حضور در رقابتهای سراسری شهر تهران را پیدا کرد.

به گزارش «4 اکباتان»، تیمی که استخوان بندی اصلی آن از جوانان کوی بیمه و برخی محلات غرب تهران تشکیل شده است موفق شد در رقابتهای فوتبال امید حوزه غرب و شمالغرب تهران در سال 98 عنوان قهرمانی را کسب کند و حالا یک پتانسیل ویژه در رقابتهای فصل آینده لیگ دسته دوم تهران متعلق به منطقه 5 شهر تهران می باشد.

در رقابتهای امسال رده سنی امید در هیئت فوتبال شمالغرب تهران 9 تیم به رقابت پرداختند که در پایان تیم فوتبال آگزای منطقه پنج با سرمربیگری «اشکان زرینه» و کسب 19 امتیاز به عنوان قهرمانی دست یافت. این تیم در هفته آخر موفق به شکست یک بر صفر تیم «پدیده غرب» گردید و به این ترتیب جوانان کوی بیمه موفق به رقم زدن افتخاری گرانقدر برای خود و محله شان شدند.

از ابتدای سال جاری تیم فوتبال آگزای منطقه 5 در رده های سنی بزرگسالان و امید تحت حمایت برخی اصناف و افراد دلسوز ورزش در غرب تهران قرار گرفته و از همین روی به نظر می رسد حمایت های صورت گرفته تا حدود زیادی به نتایج خوب و امیدوارکننده منتهی شده است.  

در فصل فوتبالی 1398 «گروه مسکن ارتباط» در شهرک اکباتان و کوی بیمه با مدیریت عقیل فردی و «کارخانه سیناکو پلاست» با مدیریت داود اسکندری که از ساکنین قدیمی کوی بیمه به حساب می آید حمایت مالی قابل توجهی را از تیمهای فوتبال آگزا در منطقه 5 به عمل آورده اند.

باشد که هزینه های مادی این حامیان عزیز که در راه پیشرفت جوانان صرف می شود، توشه ی راه موفقیت خانواده، فرزندان و نسل های بعدی آنان را به همراه داشته باشد.       

منتشر شده در شنبه 10 اسفند 1398       کد خبر : 9750
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح