نمایشگاه آثار نقاشی‌خط علیرضا عبدالحسینی

نمایشگاه آثار نقاشی‌خط علیرضا عبدالحسینی

آثار نقاشی‌خط هنرمند اکباتانی به مناسبت میلاد حضرت علی (ع) در سالن سینما تئاترِ نگارخانه بهاران به نمایش درآمد.

علیرضا عبدالحسینی

بر اساس گزارش اختصاصی سایت خبری 4اکباتان آثار هنری علیرضا عبدالحسینی از هفتم اسفندماه ۱۳۹۹ تا هفدهم اسفندماه در سالن سینما تئاترِ نگارخانه بهاران به مدت ۱۰ روز به نمایش درمی‌آید. این نمایشگاه به مناسبت میلاد مولای متقیان علی (ع) برگزار گردیده است.

علیرضا عبدالحسینی کارشناس ارشد نقاشی و کارشناس آموزشی دانشکده‌ی هنر دانشگاه شاهد است. وی بیش از بیست سال سابقه‌ی فعالیت هنری در عرصه‌های طراحی، نقاشی، خوشنویسی، نقاشی‌خط، ‌ساخت ماکت و مجسمه دارد و در این سالها علاوه بر برگزاری بیش از ۱۰ نمایشگاه نقاشی و نقاشی‌خط، در تدریس و آموزش این هنر نیز فعال بوده است.

سایت خبری 4اکباتان به مناسبت برگزاری این نمایشگاه گفتگویی کوتاه با این هنرمند اکباتانی داشته است که در آینده‌ای نزدیک منتشر خواهد شد. عبدالحسینی که موفق به کسب رتبه‌ی اول کشوری در رشته‌ی نقاشی در دانشگاه‌های کشور شده است، درباره‌ی اشتیاق و انگیزه‌اش می‌گوید:

« بیشتر برای دلم کار می‌کنم؛ عاشق هنرم هستم و همچنین عاشق مردم کشورم هستم.»

گفتنی‌ست عبدالحسینی در حوزه‌ی موسیقی، رشته‌ی آواز و خوانندگی هم دستی بر آتش دارد و از شاگردان استاد علیرضا افتخاری بوده است. ترانه‌های اصیل ایرانی و پاپ می‌خواند و چندین مورد اجرای آواز و ترانه در و در دانشگاهها، مراکز فرهنگی- هنری شهرداری و سرای محله‌ی شهرک اکباتان را در کارنامه‌ی هنری‌اش دارد.

علیرضا عبدالحسینی, 4اکباتان

عبدالحسینی از همه‌ی مخاطبین سایت خبری 4اکباتان دعوت کرد به دیدن آثار وی در نمایشگاه نگارخانه بهاران بروند. برای شنیدن سایر آثار علیرضا عبدالحسینی و مشاهده‌ی نقاشی‌ها و نقاشی‌خط‌های این هنرمند می‌توانید به صفحه‌ی اینستاگرام وی به آدرس زیر مراجعه فرمایید. (اینجا کلیک کنید.)

https://instagram.com/alireza_abdolhoseini?igshid=16hdzjqxokbz5

ضمنا می‌توانید نسخه‌ی کامل آهنگ «علی مولا» یا «علی مولای درویشان» با اجرای علیرضا عبدالحسینی که به مناسبت میلاد امام علی (ع)، در بخش «فیلم و صوت» سایت خبری 4اکباتان منتشر شده است گوش دهید. (اینجا کلیک کنید.)

http://4ekbatan.ir/pages-10138.html

 

منتشر شده در جمعه 8 اسفند 1399       کد خبر : 10139
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح