هوشمند سازی در مبین نت حرف اول را می زند

محمد قیصری مدیرگروه محصولات شرکت مبین نت به تغییرات در نوع و ارائه محصولات مبین نت در این سال های اخیر اشاره کرد و  فراهم سازی بسترهای حرفه ای و تخصصی و همچنین پلتفرم های هوش مصنوعی و اشیاء را به مشتریان خود نوید داد.
مدیرگروه محصولات شرکت مبین نت یکی از تغییرات در دنیای امروز را تغییر به سمت دیجیتال شدن عنوان کرد و گفت: این تغییرات در شئون مختلف زندگی ما تأثیر گذاشته است و از این نظر صنعت مخابرات و ارتباطات ما نیز از این تغییرات بی بهره نبوده است و اتفاقات شگرفی در آن رخ داده است.
محمد قیصری ادامه داد: این تغییرات باعث شده تا شرکت های ارائه دهنده خدمات ارتباطی به سمت شرکت های ارائه دهنده خدمات دیجیتال تغییر رویکرد پیدا کنند و  با ورود اینترنت ماهواره، هوش مصنوعی، اینترنت اشیاء و دیگر فناوری ها، تغییرات خود را روی شرکت ها و خدماتشان بگذارد.
وی تغییر رویکرد شرکت ها از ارائه خدمات اینترنتی به ارائه خدمات در بستر دیجیتالی را یکی از مواردی دانست که شرکت های این حوزه باید به آن توجه جدی نشان دهند و افزود: هوشمند سازی ساختمان، هوشمند سازی ارتباطات خودرو، هوشمند سازی صنعت و کارخانه ها از زیر مجموعه های حوزه خدمات دیجیتالی این شرکت ها است که در آینده ای نزدیک رخ خواهد داد.
قیصری به تغییرات در نوع و ارائه محصولات مبین نت در این سال های اخیر اشاره کرد و بیان داشت: با فراهم سازی بسترهای حرفه ای و تخصصی و همچنین پلتفرم های هوش مصنوعی و اشیاء توانستیم خدمات خوبی را در کشو به مشتریانمان ارائه دهیم که از جمله مهترین این خدمات می توان به اپراتور هوشمند حریق در کشور  اشاره کرد که نگرانی ها را نسبت به آتش سوزی بسیار کاهش می دهد.
وی ادامه داد: نحوه کار این هوشمندسازی بدین صورت است که با تشخیص زود هنگام حریق و اعلان آن به آتش نشان ها در کمترین زمان ممکن از فاجعه های بزرگ تر حریق کاسته می شود. همچنین با اجرای این طرح می توان به پایش امنیت ساختمان ها کمک کرد و از کاهش مصرف انرژِ جلوگیری کرد.
این مدیر ارشد شرکت مبین نت در خصوص کاربردهای دیگر اینترنت اشیا که توسط این شرکت در حال ارائه خدمات است، بیان داشت: در محیط های اداری ما شاهدیم که بهره مندی صحیحی از انرژی صورت نمی گیرد و شاهد هدر رفت آن هستیم و با بهره گیری از سیستم هوشمند مدیریت از راه دور در شعب های مختلف سازمان ها وشرکت ها می توان به مدیریت انرژی در یک چرخه صحیح کمک کرد.
قیصری ضمن ابراز امیدواری از حرکت نمایشگاه هایی مثل تلکام به سمت دیجیتال شدن خاطر نشان ساخت: با حرکت شرکت های فعال در این حوزه علاوه بر ارائه خدمات مختلفی در حوزه دیجیتال می توان به ارتقای کیفیت زندگی انسان ها نیز کمک کرد.
وی در پاسخ به سوالی در خصوص آینده اینترنت ماهواره ای در کشور گفت: ما باید آمادگی این را داشته باشیم که در هر لحظه ای تغیییر کنیم و با توجه به تغییراتی که در چند سال اخیر بوجود آمده است هیچ چیز غیر ممکن در جهان وجود ندارد و اگر ما بر تکنولوژی ها اشراف داشته باشیم می توان تهدید را به فرصت تبدیل کنیم و از آن بهره برداری مناسبی کنیم و همان طورکه در هوش مصنوعی نشان دادیم موفق هستیم در این هم می توان موفق شویم.
منتشر شده در چهارشنبه 15 دي 1400       کد خبر : 10322
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح